GENERAL CONDITIONS
Γενικοί όροι
&
κανόνες
βρείτε τους βασικούς κανονισμούς και τις προϋποθέσεις που διέπουν τη χρήση των υπηρεσιών μας. Περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σας, καθώς και τους περιορισμούς που ισχύουν για τη χρήση των υπηρεσιών. Διαβάστε προσεκτικά για να κατανοήσετε πλήρως τους όρους που ισχύουν.
Γενικοί όροι & κανόνες
Βασικοί Κανόνες
Στο iL Fiore σας καλωσορίζουμε να ζήσετε μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία. Για να εξασφαλίσουμε ότι όλοι οι καλεσμένοι μας θα απολαύσουν την εμπειρία που τους αξίζει, ζητάμε από τους πελάτες μας να τηρούν ορισμένους βασικούς κανόνες. Αν έχετε συγκεκριμένες προτιμήσεις ή προκύψει κάποια απρόβλεπτη κατάσταση, θα είμαστε χαρούμενοι να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για να σας εξυπηρετήσουμε.
Το εστιατόριο iL Fiore χρησιμοποιεί φρέσκα υλικά, επομένως η προσαρμογή του μενού δεν είναι πάντα εφικτή. Παρόλα αυτά, λαμβάνουμε υπόψη αλλεργίες ή δυσανεξίες, αρκεί να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων.
Οι κρατήσεις στο εστιατόριο πραγματοποιούνται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μας για ομάδες έως 16 ατόμων. Αν επιθυμείτε να δειπνήσετε με μεγαλύτερη παρέα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφωνικά.
Αν αντιμετωπίζετε καθυστέρηση, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα ώστε να προσαρμόσουμε κατάλληλα το πρόγραμμα της κράτησής σας.
Για λόγους υγιεινής, δεν επιτρέπονται κατοικίδια στον χώρο, με εξαίρεση τους σκύλους-οδηγούς και τους βοηθητικούς σκύλους, για τους οποίους θα πρέπει να μας ενημερώσετε κατά την κράτηση.
Όσον αφορά το ενδυματολογικό, δεν υπάρχει κάποια αυστηρή πολιτική, εκτιμούμε ιδιαίτερα το “smart casual” ντύσιμο.
Τέλος, αν θέλετε να απαθανατίσετε στιγμές από την επίσκεψή σας, σας παρακαλούμε να το κάνετε διακριτικά και χωρίς να φωτογραφίζετε άλλους πελάτες για να διαφυλάξετε την ιδιωτικότητά τους.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
1. Στοιχεία Επικοινωνίας
iLFiore – Λάρισα
Αντιπάρου 11, Πλατεία εργατικής πρωτομαγιάς
41335, Τ. +30 2411.116566
reserved@ilfiore.gr
iLFiore – Βελίκα
Παραλία Βελίκας
Τ. +30 2494.051181
reserved@ilfiore.gr
Στο εξής θα γίνεται αναφορά ως iL Fiore
2. Ορισμοί
Πελάτης: Κάθε φυσικό πρόσωπο ή επιχείρηση που χρησιμοποιεί υπηρεσίες, κάνει κρατήσεις ή αγοράζει προϊόντα από το iL Fiore, είτε για τον ίδιο τον δικαιούχο/δικαιούχους είτε όχι.
Εστιατόριο: Τα εστιατόρια που βρίσκονται στις διευθύνσεις iL Fiore – Λάρισα: Αντιπάρου 11, Πλατεία εργατικής πρωτομαγιάς iL Fiore – Βελίκα: Παραλία Βελίκας
Υπηρεσίες: Οποιαδήποτε υπηρεσία προσφέρεται από το iL Fiore, συμπεριλαμβανομένης, αλλά όχι περιοριστικά, της παροχής γευμάτων στο εστιατόριο.
Προϊόντα: Όλα τα αγαθά που καταναλώνονται ή αγοράζονται από τον πελάτη στο iL Fiore, όπως έτοιμα πιάτα, κρασιά, δωροεπιταγές ή τα συστατικά που χρησιμοποιούνται από το iL Fiore.
Ιστότοπος: Ο ιστότοπος https://ilfiore.gr και οποιοδήποτε εναλλακτικό domain από όπου μπορούν να αγοραστούν υπηρεσίες ή προϊόντα του iL Fiore.
Email: Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου reserved@ilfiore.gr, στην οποία ο πελάτης μπορεί να απευθύνει ερωτήσεις, ειδοποιήσεις ή παράπονα, καθώς και οποιοδήποτε εναλλακτικό domain για αυτόν τον σκοπό.
Όροι: Όλες οι διατάξεις που αναφέρονται παρακάτω, συμπεριλαμβανομένων των παραρτημάτων και της Πολιτικής Απορρήτου & Cookies όπως αναφέρονται στον Ιστότοπο, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτών.
Εφαρμογές: Οποιαδήποτε ηλεκτρονική εφαρμογή αναπτύσσεται και διαχειρίζεται από τρίτους, την οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο πελάτης μέσω του Ιστότοπου, όπως, ενδεικτικά, το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων και η εφαρμογή για προσφορές τελευταίας στιγμής.
3. Περιεχόμενο, Αναγνώριση & Εφαρμογή των Όρων
Οι παρόντες Όροι ισχύουν για κάθε προσφορά από το iL Fiore και για κάθε συμφωνία που συνάπτεται, είτε στο εστιατόριο είτε εξ αποστάσεως μέσω της ιστοσελίδας, τηλεφώνου ή email, μεταξύ του εστιατορίου iL Fiore και του Πελάτη.
Ο Πελάτης μπορεί να ενημερωθεί για τους Όρους με διάφορους τρόπους, όπως μέσω επίσκεψης στην ιστοσελίδα ή κάνοντας κλικ σε σχετικό σύνδεσμο κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής κράτησης ή παραγγελίας. Αν ζητηθεί, το iL Fiore θα αποστείλει τους Όρους μέσω email σε μορφή PDF, την οποία ο Πελάτης μπορεί να αποθηκεύσει ή να εκτυπώσει. Κατά την ηλεκτρονική διαδικασία κράτησης ή αγοράς, ο Πελάτης καλείται να αποδεχτεί ρητά τους Όρους, επιλέγοντας το αντίστοιχο πλαίσιο πριν προχωρήσει. Εάν η κράτηση επιβεβαιωθεί μέσω email από το iL Fiore (π.χ. μετά από τηλεφωνική κράτηση), οι Όροι θα αποσταλούν είτε ως συνημμένο είτε μέσω συνδέσμου.
Οι όροι του εστιατορίου iL Fiore υπερισχύουν έναντι οποιωνδήποτε όρων του Πελάτη, και η πρωτότυπη έκδοση στην ελληνική γλώσσα υπερισχύει κάθε μετάφρασης.
Σε περίπτωση που προκύψουν διαφορές ή αντικρουόμενες διατάξεις, τα μέρη θα συζητήσουν και θα καταλήξουν σε κοινές συμφωνίες που θα επιβεβαιώνονται γραπτώς. Οποιαδήποτε συμφωνία που αποκλίνει από τους Όρους θα ισχύει μόνο για τις συγκεκριμένες διατάξεις και δεν θα επηρεάζει τις υπόλοιπες.
Αν κάποια διάταξη είναι αντίθετη με την ισχύουσα νομοθεσία ή κριθεί άκυρη, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα των υπολοίπων όρων. Οι άκυρες διατάξεις θα αντικατασταθούν από έγκυρες που πλησιάζουν όσο το δυνατόν περισσότερο στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Οποιαδήποτε συμφωνία, δέσμευση ή κράτηση μέσω τρίτων είναι έγκυρη μόνο μετά από γραπτή επιβεβαίωση από το iLFiore Restaurant.
Το εστιατόριο iL Fiore διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους Όρους και τις τιμές του ανά πάσα στιγμή, αλλά χωρίς να επηρεάσει δυσμενώς τον Πελάτη. Οποιαδήποτε αλλαγή θα γνωστοποιείται εγκαίρως στους πελάτες για να λαμβάνεται υπόψη στις τρέχουσες ή μελλοντικές συμφωνίες.
4. Διαδικασία & Σχηματισμός Συμφωνίας
Η συμφωνία τίθεται σε ισχύ μόλις ο Πελάτης επιλέξει το πλαίσιο αποδοχής των Όρων και στη συνέχεια επιβεβαιώσει οριστικά την την κράτηση. Για κρατήσεις και παραγγελίες που δεν γίνονται μέσω του Ιστότοπου, το iL Fiore επιβεβαιώνει τις συμφωνίες, όσο το δυνατόν περισσότερο, μέσω email προς τον Πελάτη, με αναφορά στους εφαρμοστέους Όρους μέσω ενός κλικ σε σύνδεσμο ή συνημμένου αρχείου.
Η συμφωνία τίθεται σε ισχύ μόλις το iL Fiore αποστείλει αυτή την επιβεβαίωση στον Πελάτη.
Η περιγραφή των όρων είναι επαρκείς και λεπτομερείς στον Ιστότοπο, ώστε ο Πελάτης να μπορεί να τα αξιολογήσει σωστά. Αν ο Πελάτης έχει αμφιβολίες σχετικά με το περιεχόμενο, πρέπει να επικοινωνήσει με το iL Fiore πριν ολοκληρώσει τη διαδικασία κράτησεις.
5. Κράτηση, Επιβεβαίωση, Υπενθυμίσεις & Λίστα Αναμονής
Το εστιατόριο iL Fiore διατηρεί το δικαίωμα να αποδεχτεί ή να απορρίψει κρατήσεις (π.χ. αν το αίτημα προέρχεται από προφίλ που φαίνεται δόλιο ή από Πελάτη με τον οποίο το iL Fiore έχει διαμάχη). Μια κράτηση θεωρείται τελική μόνο όταν επιβεβαιωθεί από το iL Fiore προς τον Πελάτη. Στη συνέχεια, το εστιατόριο iL Fiore θα υπενθυμίσει στον Πελάτη την κράτηση μέσω email και/ή SMS στη διεύθυνση και/ή τον αριθμό τηλεφώνου που έχει δηλωθεί από τον Πελάτη.
Ο Πελάτης πρέπει να επανεπιβεβαιώσει κάθε κράτηση τουλάχιστον 2 ημέρες πριν από την άφιξη. Για ομάδες 6 ή περισσότερων ατόμων, αυτό πρέπει να γίνει τουλάχιστον 4 ημέρες πριν από την άφιξη.
Ο Πελάτης αποδέχεται ρητά ότι το iL Fiore μπορεί να στείλει υπενθυμίσεις μέσω email ή SMS για να υπενθυμίσει κρατήσεις.
Η αποστολή επιβεβαιώσεων και/ή υπενθυμίσεων μέσω email και/ή SMS από το εστιατόριο iL Fiore δεν μπορεί ποτέ να διασφαλιστεί 100% για τεχνολογικούς λόγους. Λανθασμένη καταχώριση στοιχείων επικοινωνίας από τον Πελάτη μπορεί επίσης να εμποδίσει την αποστολή/λήψη τέτοιων μηνυμάτων. Η μη παραλαβή επιβεβαίωσης ή υπενθύμισης από τον Πελάτη δεν μπορεί να θεωρηθεί ως λόγος για τερματισμό της συμφωνίας ή ως έγκυρη ακύρωση. Αν ο Πελάτης δεν έχει λάβει συγκεκριμένη επιβεβαίωση ή υπενθύμιση, μπορεί πάντα να ζητήσει από το iL Fiore να την αποστείλει ξανά.
6. Πολιτική Ακύρωσης & Τροποποιήσεις Κρατήσεων
Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει μια κράτηση (προσωρινή ή μη), αυτό πρέπει να γίνει μέσω του κλικ στο σύνδεσμο που βρίσκεται στο email επιβεβαίωσης που ελήφθη μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής κρατήσεων ή μέσω email ή τηλεφωνικά. Στη συνέχεια, το iL Fiore επιβεβαιώνει την ακύρωση μέσω email. Ακυρώσεις και αιτήματα για τροποποιήσεις κρατήσεων μέσω άλλων καναλιών, όπως SMS ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεν θα γίνονται δεκτά.
7. Εγγύηση Ποιότητας, Αναγνωρίσεις και Παράπονα
Μια συμφωνία με το εστιατόριο iL Fiore πρέπει να θεωρείται ως δέσμευση για την παροχή υπηρεσιών με τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, όπου το εστιατόριο iL Fiore παρέχει τις υπηρεσίες του σύμφωνα με τις συνήθεις πρακτικές της βιομηχανίας. Το iL Fiore προσπαθεί να προσφέρει το επίπεδο ποιότητας που ο Πελάτης μπορεί εύλογα να αναμένει από αυτό.
Ο πελάτης πρέπει να αναφέρει τυχόν παράπονα στο εστιατόριο iL Fiore το συντομότερο δυνατόν και κατά προτίμηση άμεσα. Το iL Fiore δεσμεύεται να επιβεβαιώσει την παραλαβή κάθε γραπτού παραπόνου εντός 7 ημερών, να το ερευνήσει διεξοδικά και να το διαχειριστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
8. Ευθύνη
Το εστιατόριο iL Fiore ευθύνεται μόνο για ζημίες που προκύπτουν από παραβίαση της συμφωνημένης δέσμευσης ή που προκλήθηκαν από σκόπιμο σοβαρό σφάλμα ή απάτη από το iL Fiore και/ή τους διορισμένους αντιπροσώπους του. Ο πελάτης πρέπει να αναφέρει τέτοια κακή συμπεριφορά το συντομότερο δυνατό και το αργότερο εντός 14 ημερών, γραπτώς και με αιτιολόγηση.
Το iL Fiore δεν ευθύνεται για κλοπή, απώλεια ή ζημιά σε προσωπικά αντικείμενα του Πελάτη κατά την επίσκεψή του στο εστιατόριο ή κατά τη χρήση του χώρου στάθμευσης ή της γκαρνταρόμπας.
Εάν ο Πελάτης παραγγείλει προϊόντα ή υπηρεσίες από το εστιατόριο iL Fiore για λογαριασμό τρίτου τελικού χρήστη, το iL Fiore υποχρεούται μόνο απέναντι στον Πελάτη. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για τις συμφωνίες που γίνονται και τις νομικές υποχρεώσεις απέναντι στον τελικό χρήστη.
9. Λήξη
Το εστιατόριο iL Fiore μπορεί να αναστείλει ή να τερματίσει τη συμφωνία αν δεν μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του λόγω προσωρινής ή μόνιμης ανωτέρας βίας. Ανωτέρα βία περιλαμβάνει όλες τις περιστάσεις που το iL Fiore δεν μπορεί να επηρεάσει, όπως, μεταξύ άλλων, κυκλοφοριακές δυσκολίες, εξαιρετικές καιρικές συνθήκες, κοινωνικές συγκρούσεις ή απεργίες, πυρκαγιά, πόλεμο, κινητοποίηση, καθυστερημένη ή εσφαλμένη παράδοση από τρίτους κ.λπ. Η αναστολή ή ο τερματισμός λόγω ανωτέρας βίας δεν συνεπάγεται ποτέ το δικαίωμα οποιασδήποτε μορφής αποζημίωσης.
Εάν ο Πελάτης δεν τηρήσει την υποχρέωση πληρωμής, το εστιατόριο iLFiore έχει το δικαίωμα να τερματίσει εξωδικαστικά ή να αναστείλει τη συνέχιση ή ανανέωση της τρέχουσας ή μελλοντικής συμφωνίας, χωρίς αποζημίωση. Αυτό περιλαμβάνει ρητά: την μη έγκαιρη ή ελλιπή πληρωμή του συμφωνημένου ποσού προκαταβολής.
Ο Πελάτης μπορεί μονομερώς να τερματίσει ή να αναστείλει τη συμφωνία εάν το iL Fiore δεν εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις. Τα μέρη θα ενημερώνουν το ένα το άλλο το συντομότερο δυνατό, αιτιολογημένα και γραπτώς, για οποιαδήποτε πρόθεση τερματισμού.
10. Ιστοσελίδα & Cookie
Το εστιατόριο iL Fiore καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να διασφαλίσει ότι η ιστοσελίδα του και οι σχετικές διαδικτυακές εφαρμογές λειτουργούν με τον καλύτερο τρόπο και χωρίς διακοπές. Ωστόσο, το iL Fiore δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για τυχόν διακοπές και/ή δυσλειτουργίες, απώλεια δεδομένων, διάδοση ιών ή κακόβουλου λογισμικού, ή σφάλματα στις προσφορές ή τις εμφανιζόμενες τιμές λόγω ελλιπούς πληροφόρησης, τυπογραφικών λαθών, αποκλίσεων στην αναπαράσταση χρωμάτων ή παρωχημένων πληροφοριών.
Για την επίτευξη βέλτιστης εμπειρίας πλοήγησης, κατά την επίσκεψη στην ιστοσελίδα ενδέχεται να τοποθετηθούν “cookies” στον σκληρό δίσκο των υπολογιστών και κινητών συσκευών του Πελάτη. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τους τύπους cookies που χρησιμοποιεί το iLFiore Restaurant περιγράφονται στη διεύθυνση https://ilfiore.gr/cookies.
11. Πνευματική Ιδιοκτησία
Όλα τα πνευματικά έργα που δημιουργούνται από το εστιτόριο iL Fiore, ανεξαρτήτως της μορφής τους, παραμένουν ιδιοκτησία του iL Fiore. Ο πελάτης δεν επιτρέπεται να διανέμει, να αντιγράφει, να δημοσιοποιεί ή να χρησιμοποιεί με οποιονδήποτε τρόπο εικόνες, συνταγές, κείμενα και παρόμοια πνευματικά έργα, είτε ανεξάρτητα είτε με τη βοήθεια τρίτων, χωρίς την ρητή προηγούμενη άδεια.
Εάν το εστιατόριο iL Fiore παρέχει πληροφορίες από συνεργάτες, αρχές ή τρίτους στον πελάτη, αυτές είναι καθαρά ενδεικτικές, χωρίς καμία εγγύηση για την ακρίβεια του περιεχομένου.
12. Προσωπικά Δεδομένα
Το εστιατόριο iL Fiore ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) που αφορά την προστασία της ιδιωτικότητας κατά την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Ως εκ τούτου, το εστιατόριο iL Fiore αντιμετωπίζει όλα τα δεδομένα των πελατών ως εμπιστευτικές πληροφορίες και δεν τα κοινοποιεί σε τρίτους, εκτός αν υπάρχει προηγούμενη συγκατάθεση.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα πρόσβασης και διόρθωσης των προσωπικών του δεδομένων. Με την προσκόμιση έγκυρου εγγράφου ταυτοποίησης, ο πελάτης μπορεί, μέσω γραπτής, χρονολογημένης και υπογεγραμμένης αίτησης, να λάβει δωρεάν γραπτή αναπαράσταση των προσωπικών του δεδομένων. Ο πελάτης μπορεί επίσης να αντιταχθεί δωρεάν στη χρήση των δεδομένων του για διαφημιστικούς σκοπούς.
Κατά την πραγματοποίηση κρατήσεων μέσω διαδικτυακών εφαρμογών, ο πελάτης καλείται ρητά να αποδεχτεί τους ισχύοντες όρους προστασίας προσωπικών δεδομένων της αντίστοιχης εφαρμογής.
13. Παράπονα, Διαφορές
Ισχύει το Ελληνικό δίκαιο, εκτός αν οι υποχρεωτικές διατάξεις του ιδιωτικού διεθνούς δικαίου σχετικά με το εφαρμοστέο δίκαιο για καταναλωτές προβλέπουν διαφορετικό δίκαιο. Σε περίπτωση δικαστικών διαφορών, αρμόδια είναι τα δικαστήρια που εδρεύουν στην έδρα του εστιατορίου iL Fiore Λάρισα, εκτός αν ισχύουν οι υποχρεωτικές διατάξεις για τη δικαιοδοσία σε καταναλωτικές συμφωνίες. Σε αυτή την περίπτωση, αρμόδια είναι τα δικαστήρια όπως ορίζεται από το ιδιωτικό διεθνές δίκαιο. Ο πελάτης μπορεί επίσης να απευθυνθεί στην πλατφόρμα ODR για ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL
Ο πελάτης αποδέχεται ότι τόσο οι αναλογικές όσο και οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες, τα αντίγραφα ασφαλείας και οι εικόνες από κάμερες μπορούν να χρησιμεύσουν ως αποδεικτικά στοιχεία.